اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز گچساران خبر داد

پایان عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل و آغاز نصب علمک

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران گفت: عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل به اتمام رسیده و کار نصب علمک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

پایان عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل و آغاز نصب علمک

ناصر دلفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای گچساران و باشت همچنان در دست اقدام بوده و این شرکت تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستاها را از وظایف اصلی می‌داند.

وی افزود: در همین راستا عملیات گازرسانی به روستاهای مختلفی از جمله باباکلان، دیل و آرو و دژ سلیمان در دستور کار قرار گرفته است که البته با توجه به شرایط فصلی و فصل بارش روند گازرسانی تا حدودی کند شده است.

دلفریان با اشاره به عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل تصریح کرد: عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل با طول یک هزار و 970 متر شبکه داخلی به اتمام رسیده است.

دلفریان اعتبار هزینه شده شبکه داخلی برای گازرسانی به روستای چم‌بلبل را افزون بر 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با گازرسانی به روستای چم‌بلبل روستاییان این حوزه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

رئیس شرکت توزیع گاز ناحیه گچساران ابراز کرد: با پایان عملیات گازرسانی به روستای چم‌بلبل هم‌اکنون کار نصب علمک گاز در دست اقدام است.

دلفریان ادامه داد: پیمانکار نصب علمک گاز به روستای چم‌بلبل مشخص شده است و تا چند هفته دیگر نیز نصب علمک در این روستا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی به دیگر روستاهای گچساران از جمله باباکلان و دژ سلیمان اذعان کرد: فصل بارش، تأسیسات روی زمین و زیر زمینی، دریافت زمان‌بر مجوز فعالیت در جوار تأسیسات شرکت نفت از جمله تسریع در امر گازرسانی به روستاهای باباکلان و دژ سلیمان است.

دلفریان با اشاره به فصل بارش و شرایط جوی خاص فصل بارش و سرما از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده تا با این اقدام خداپسندانه از افت فشار گاز جلوگیری شده و تمامی شهروندان امکان استفاده از گاز را داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول