اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

کمک 369 میلیارد ریالی مردم مازندران به کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مجموع درآمد کمک‌های مردمی و وجوهات امانی و کمک‌های انتظامی تا پایان آبان ماه به کمیته امداد استان 369 میلیارد و 261 میلیون و 975 هزار ریال است.

کمک 369 میلیارد ریالی مردم مازندران به کمیته امداد

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری عملکرد هشت ماهه سال جاری مشارکت‌‌های مردمی این نهاد را تشریح کرد.

وی بیان داشت: مردم مازندران در هشت ماهه امسال بیش از هشت میلیارد و 435 میلیون و 329 هزار ریال صدقه دادند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران درآمد کمک‌های مردمی در هشت ماهه سال‌جاری را 105 میلیارد و 98 میلیون و 911 هزار ریال اعلام  کرد و اذعان داشت: 117 میلیارد و 153 میلیون و 35 هزار ریال درآمد کمک‌های امانی در هشت ماهه امسال بوده است.

قربانی با اشاره به اینکه درآمد کمک‌های غیرثبتی و انتظامی در این مدت 147 میلیارد و 10 میلیون و 28 هزار ریال بود افزود: کل درآمد کمک‌های مردمی و وجوهات امانی و کمک‌های انتظامی تا پایان آبان ماه 369 میلیارد و 261 میلیون و 975 هزار ریال  است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران درآمد زکات در هشت ماهه سال 92 را 123 میلیارد و 250 میلیون و 789 هزار ریال اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد: مردم خیر و نوعدوست علاوه بر صدقه در سایر سرفصل‌های کمک‌های مردمی از جمله جشن رمضان و اطعام به نیازمندان طرح شفا، طرح اکرام ایتام، طرح احسان دانش‌آموزی، طرح زکات، احسان زائر و... به این نهاد کمک می‌کنند.

انتهای پیام/86018/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول