اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم دسته یک بسکتبال پتروشیمی بندر امام:

نحوه داوری مقاومت پتروشیمی در برابر بهشت گرگان را شکست

سرمربی تیم دسته یک بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: اشتباهات داوری به ویژه در کواتر دوم مقاومت ما در برابر تیم سولن بهشت هیرکان گرگان را شکست.

نحوه داوری مقاومت پتروشیمی در برابر بهشت گرگان را شکست

رضا محمدی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در ارتباط با مسابقه تیمش در برابر تیم سولن بهشت هیرکان گرگان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و به ویژه در کوارتر نخست همه چیز بسیار خوب پیش رفت.

وی تصریح کرد: قصد ندارم بگویم مشکل داوری بود اما در کوارتر دوم یکی از داوران این دیدار نه به عمد بلکه سهواً مرتکب اشتباهاتی شد و نتوانست بازی را جمع کند.

سرمربی تیم دسته یک پتروشیمی بندر امام ادامه داد: تیمی که سه کوارتر را بتواند پا به پا با تیم حریف حرکت کند چرا باید در یک کوارتر اختلاف امتیازات اینگونه افزایش پیدا کند.

محمدی‌منش اذعان داشت: همانگونه که من مربی و بازیکن اشتباه می‌کنیم داور نیز ممکن است مرتکب اشتباه شود و شکی نیست که اشتباهات داوری جزئی از بازی است.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اما اعتقاد دارم که متأسفانه در کوارتر دوم بازی از دست آنها خارج شد.

تیم پتروشیمی بندر امام در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های دسته یک بسکتبال کشور عصر جمعه در سالن اندیشه شهرک بعثت میزبان تیم صدر جدولی سولن بهشت هیرکان گرگان بود که در پایان این بازی را 76 بر 53 به میهمان خود واگذار کرد.

در این دیدار کوارتر نخست 21 بر 18، کوارتر دوم 20 بر 6 و کوارتر چهارم 25 بر 17 به سود تیم بهشت هیرکان گرگان و کوارتر سوم نیز 12 بر 10 به سود تیم پتروشیمی بندر امام رقم خورد.

انتهای پیام/72016/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول