اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان:

ابزارهای مورد استفاده هواداران پتروشیمی بندرامام مدیریت شود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مجریان برگزاری مسابقات ابزارهایی را که توسط هواداران تیم پتروشیمی بندر امام استفاده می‌شود را کنترل و مدیریت کنند.

ابزارهای مورد استفاده هواداران پتروشیمی بندرامام مدیریت شود

فرزاد کوهیان پس از باخت تیمش در مقابل پتروشیمی بندر امام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم و به نظر من تیم پتروشیمی بندر امام بسیار خوب، هماهنگ‌تر و بهتر از ما بازی کرد.

وی افزود: بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام در پرتاب‌هایشان خیلی موفق عمل کردند، اما متأسفانه ما روی پرتاب‌ها و اقدام‌هایی که کردیم بسیار ناموفق بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: این مسئله باعث شد یک مقدار ناهماهنگی نیز به تیم ما وارد شود و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

کوهیان در ارتباط با شرایط سالن برگزاری این مسابقه نیز اظهار داشت: هواداران تیم پتروشیمی بندر امام تیم مورد علاقه خود را بسیار خوب تشویق می‌کنند و تماشاگران بسیار پرانرژی هستند.

وی با انتقاد از استفاده این تماشاگران از وسایل پر سر و صدا، تصریح کرد: ابزاری که تماشاگران استفاده می‌کنند صدای بسیار ناهنجاری دارد که واقعاً برای تیم‌ها باعث مشکل می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از مجریان و برگزار کنندگان مسابقات می‌خواهم که ابزاری را که قرار است در سالن برای تشویق تیم‌ها استفاده شود به شکلی مدیریت شود و به گونه‌ای باشد که با کاری که در زمین انجام می‌شود هماهنگ باشد.

تیم ذوب آهن اصفهان در دیداری معوقه از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر سه‌شنبه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر مهمان تیم پتروشیمی بندر امام بود که این مسابقه را با نتیجه 80 بر 68 به میزبان خود واگذار کرد.

انتهای پیام/72016/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول