اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

ناکامی‌های شهرداری یاسوج بیش از هر چیز به زمین بازی و تمرین برمی‌گردد

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که نمی توان باخت خود را مقابل سیاه‌جامگان توجیه کرد، گفت: دلیل عمده ناکامی‌های تیم شهرداری یاسوج بیش از هر چیز به زمین بازی و تمرین برمی‌گردد.

ناکامی‌های شهرداری یاسوج بیش از هر چیز به زمین بازی و تمرین برمی‌گردد

علی هاشمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به باخت یک بر صفر امروز تیم شهرداری یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در برابر سیاه‌جامگان مشهد اشاره کرد و گفت: یک پرتاب اوت دستی توپ در میان دروازه‌بان و مدافعان و بازیکنان حریف و در شلوغی دروازه تیم ما به گل حریف تبدیل شد.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: در این بازی غافلگیر شدیم در روزی که سوار بر بازی بودیم و بسیار بهتر از رقیب بازی کردیم امتیازات را از دست دادیم.

هاشمی به بازی نکردن دو دروازه‌بان اصلی این تیم در بازی با تیم مشهدی اشاره کرد و افزود: در این بازی امیر صنایی و حسن هوری را نداشتیم و از دروازه‌بان سوم خود یعنی پیمان نصیرزاده استفاده کردیم.

وی به دیگر بازیکنانی که در این بازی حضور نداشتند اشاره کرد و گفت: احمد آشوری را نداشتیم و اکبر صفری هم بازی نکرد، قاسم صادقی بیمار بود و مجبور بودیم مصطفی نجمی‌زاده و خسرو پیروزان را در حالی که بیمار بودند به زمین بفرستیم که این عدم حضور بازیکنان به تیم ضربه زد.

مربی مشهدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: برای این بازی تنها دو جلسه تمرین کرده و مجبور بودیم به جای زمین در سالن به علت نامساعد بودن هوا تمرین کنیم.

هاشمی ادامه داد: زمین بازی و تمرین تاکنون ضربات زیادی را به پیکره تیم ما وارد کرده است و روز پنج‌شنبه هم که با نیروی زمینی بازی داریم نمی‌دانیم باید با این وضعیت نامساعد جوی و زمین خراب تختی یاسوج چه تدبیری چاره کنیم.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول