اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا خبر داد

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی شرکت عمران صدرا

مدیرعامل شرکت عمران صدرا از آماده‌باش نیروها و امکانات این شرکت برای مقابله با آسیب‌های احتمالی بارش برف خبر داد.

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی شرکت عمران صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، فرشاد فرزین در این زمینه گفت: با توجه به کافی نبودن امکانات شهرداری صدرا در بارش سنگین گذشته، تجهیزات و ماشین‌آلات و نیروهای این شرکت در راستای یاری به شهروندان صدرا وارد عمل می‌شوند.

این مسئول افزود: در راستای تمهیدات ویژه ستاد بحران این استان، تشکیل ستاد بحران در شهر جدید صدرا و اعلام همکاری تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهر، شرکت عمران صدرا نیز با اینکه پس از استقرار شهرداری دیگر مسئولیتی در زمینه ارائه خدمات شهری نداشته به علت کافی نبودن ماشین‌آلات شهرداری و بارش سنگین برف که سطح وسیعی از خدمات را می‌طلبد در بارندگی هفته گذشته با در اختیار گذاشتن تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات سنگین اعم از گریدر، لودر و کامیون به شهرداری صدرا در رفع مشکلات پیش آمده و بازگشایی راه‌های دسترسی کمک کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به ساکنان شهر جدید صدرا در بارندگی‌های اخیر از روز پنجشنبه گذشته شرکت عمران با استقرار اکیپ‌های نیروی انسانی و ماشین‌آلات سنگین یاریگر دستگاه‌های خدمات‌رسان شده است.

فرزین تصریح کرد: این ماشین‌آلات شامل پنج دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر و چند کامیون ویژه حمل شن و نمک است که در محل این شرکت به صورت آماده‌باش شبانه‌روزی تا مساعد شدن آب و هوا استقرار داشته و در صورت بارندگی برف تا بازگشایی کامل راه‌های دسترسی در کنار شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهند بود.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول