اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان خبر داد

عقد تفاهمنامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای و محیط زیست گلستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: تفاهمنامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‎ای و حفاظت محیط زیست گلستان منعقد شده است.

عقد تفاهمنامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای و محیط زیست گلستان

ابوالفضل تیرانداز امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این تفاهمنامه همکاری همزمان با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استان گلستان به امضای طرفین رسید.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه در مسیر تحقق شعار حماسه اقتصادی و با هدف توسعه اشتغال، کارآفرینی و مهارت آموزی تدوین شده است.

تیرانداز خاطرنشان کرد: توسعه فن‎آوری آب و محیط زیست یکی از مهم‎ترین برنامه‎های معاونت فن‎آوری رئیس جمهوری است که فعالیت‎هایی همسو و در حمایت از این برنامه‎ها توسط دفتر امور مهارت‎های پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام گرفته است.

تربیت نیروی ماهر در عرصه محیط زیست از اهداف این تفاهمنامه آموزشی است

وی با اشاره به مفاد تفاهمنامه یاد شده افزود: انجام نیازسنجی، امکان‎سنجی، برنامه‎ریزی و ارائه آموزش‎های مهارتی لازم برای کارجویان حوزه حفاظت محیط زیست برای تربیت نیروی انسانی ماهر در این عرصه از جمله مفاد این تفاهمنامه آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان اضافه کرد: ارتقای مهارت‎های شغلی و صلاحیت حرفه‎ای شاغلان حوزه محیط زیست از دیگر اهدافی است که این تفاهمنامه همکاری به دنبال آن است.

تیرانداز تصریح کرد: انجام فعالیت‎های پژوهشی و کاربردی با هدف شناسایی مشاغل جدید و تدوین استانداردهای آموزشی شغل و شایستگی بر مبنای استانداردهای بین‎المللی سازمان جهانی کار و دستیابی به اهداف توسعه‎ای مطابق با سند آمایش استان از دیگر برنامه‎های اجرایی این تفاهمنامه پژوهشی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل افزون بین آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دیگر سازمان‎ها و نهادهای تخصصی، این مجموعه بتواند از توانمندی خود در راستای مهارت آموزشی و تربیت نیروهای متخصص استفاده کند.

انتهای پیام/83002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول