اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان جم خبر داد.

پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان جم در چند سال اخیر در راستای رفع فقر و محرومیت از منطقه اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی افزود: در مقاطع مختلف شاهد کمک‌های کمیته امداد به خانوارهای تحت پوشش در جم هستیم و متناسب با مشکلات موجود، راهکارهای لازم را ارائه می‌کنیم.کیفیت‌بخشی به خدمات در دستور کار این نهاد قرار دارد و امیدوار هستیم روز به روز حجم و کیفیت خدمات بیشتر شود.

انیژپور تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان در دستور کار کمیته امداد جم قرار دارد و تاکنون اقدامات زیربنایی در این مسیر انجام شده است. در سال جاری و در راستای حل مشکل مددجویان شهرستان جم وام کارگشایی به تعداد بیش از 160 خانوار تحت حمایت اعطاء شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان جم خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از 3.3 میلیارد ریال به مددجویان برای ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات پرداخت شده است.

انیژپور تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده تمام افرادی که درخواست وام کارگشایی داشته اند تا پایان امسال به آنها داده می‌شود و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول