اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج مطرح کرد

خطر بازنده اعلام شدن شهرداری یاسوج مقابل نیروی زمینی

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اگر برف زمین تختی یاسوج جمع‌آوری نشود، خطر بازنده اعلام شدن شهرداری یاسوج مقابل نیروی زمینی وجود دارد.

خطر بازنده اعلام شدن شهرداری یاسوج مقابل نیروی زمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صمد اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهترین بازی را مقابل سیاه‌جامگان مشهد در این فصل انجام دادیم به طوری که خود مشهدی‌ها مبهوت بازی تیم ما شده بودند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در آن بازی تنها بر اثر یک بدشانسی گل خوردیم و حق ما علاوه بر این که باخت نبود، بلکه می‌بایست در برابر میزبان پیروز می‌شدیم.

اکبری یکی از دلایل باخت تیم شهرداری در این هفته را بازی نکردن و لغو دیدار با نیروی زمینی دانست و گفت: اگر در برابر آن تیم بازی می‌کردیم و از ته جدول خارج می‌شدیم، با روحیه بهتری مقابل سیاه‌جامگان قرار می‌گرفتیم.

وی به ادامه تمرینات تیم شهرداری در مشهد اشاره کرد و افزود: روز پنج‌شنبه با تیم محکم و قدرتی نیروی زمینی بازی داریم و هنوز برف زمین تختی پاکسازی نشده است.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اگر این برف جمع‌آوری نشود، ممکن است نتیجه به نفع تیم نیروی زمینی سه بر صفر باشد و اگر هم جمع شود به دلیل این که آنها تیم قدرتی هستند بازی کردن در برابر این گونه تیم‌‌ها در زمین‌های نامساعد سخت و دشوار است.

انتهای پیام/2571/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول