اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج

تداوم تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در یزد/4 بازیکنی که کنار گذاشته شدند

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در یزد در حال انجام است.

تداوم تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در یزد/4 بازیکنی که کنار گذاشته شدند

 علی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به دلیل بارندگی در شهر یاسوج و وضعیت جوی نامناسب، تمرینات تیم شهرداری یاسوج را از روز پنج‌شنبه 28 آذرماه در شهر یزد پی‌گیری کردیم.

وی ادامه داد: با همکاری مجموعه تیم از روز پنج‌شنبه به یزد آمدیم و تا روز سه‌شنبه همین هفته در یزد تمرینات تیم را پشت سر می‌گذاریم و اگر وضعیت جوی در یاسوج مناسب نشد تمرینات را در همین شهر ادامه خواهیم داد.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد: دو بازی تدارکاتی با یزد لوله و فولاد یزد در نظر گرفته‌ایم که برای آمادگی هر چه بیشتر در نیم فصل دوم با این دو تیم بازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بازی‌ها مراحل حساس خود را پشت سر می‌گذارند و اگر تیم به آمادگی نرسد از کورس عقب می‌مانیم و به همین جهت هم ما در کادر فنی و هم کادر مدیریتی تیم همه تلاش خود را می‌کنیم که این تیم نتایج به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل نخست کسب کند.

این مربی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور به لزوم پی‌گیری صدور کارت برای چهار بازیکن جدید این تیم گفت و افزود: باید هر چه زودتر کارت مصطفی نجمی‌زاده و حجت چهارمحالی و سایر بازیکنان ما صادر شود تا بتوانیم با خیال راحت روند تمرینات را ادامه دهیم.

هاشمی از جدایی چهار بازیکن از تیم شهرداری یاسوج خبر داد و خاطر نشان کرد: بازیکنانی همچون سلمان شهبازی، احمد محمدیان، محمد جواد زارعی و حسین حجازی‌پور با تیم ما تسویه کردند و در نیم فصل دوم چنین بازیکنانی را نداریم.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اذعان داشت: همه ارکان تیم هم قسم شده‌اند که با همت همدیگر تیم را برای موفقیت در نیم فصل دوم یاری کنند.

وی به نیاز تیم شهرداری یاسوج به حمایت همه جانبه هواداران اشاره کرد و یادآور شد: اگر هوادار به مانند گذشته وارد میدان شود و تیم محبوب خود را حمایت کند موفقیت‌های زیادی را در نیم فصل دوم با تیم شهرداری همه خواهیم دید.

هاشمی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از نقش مهم رسانه‌ها برای موفقیت‌ها سخن به میان آورد و گفت: تاکنون در استان مطلبی از رسانه‌ها دال بر تضعیف تیم ندیده‌ایم و نخوانده‌ایم و بخشی از موفقیت‌های اخیر را مدیون این قشر فهیم هستیم.

انتهای پیام/2571/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول