اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب رتبه نخست کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی توسط اداره اوقاف اصفهان

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران رتبه نخست بخش تبلیغات را از آن خود کرد.

کسب رتبه نخست کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی توسط اداره اوقاف اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران موفق به کسب رتبه نخست این کنفرانس در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه دیجیتال شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن مجامع بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، جعفرزاده لوح سپاس و تندیس کنفرانس را از علی جنتی دریافت کرد.

گفتنی است این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط عمومی به‌منظور برقراری ارتباط بین سیاست‌گذاران، مدیران اجرایی، بهره‌برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت روابط عمومی یکپارچه در تعالی روابط عمومی کشور برگزار شد.

دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با همکاری دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های صنفی، دانشگاه‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای ذی‌ربط روز سه شنبه به‌کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/2301/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول