اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل:

وضعیت کتاب‌خوانی آمل رضایت بخش نیست

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: آمار مراکز مرتبط درباره وضعیت کتابخوانی شهرستان رضایت بخش نیست.

وضعیت کتاب‌خوانی آمل رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در نشست با اتحادیه کتابخانه‌داران این شهرستان با اشاره به اینکه کتاب منبع اصلی تغذیه روح انسان است، اظهار کرد: جایگاه کتابخانه‌داران را در تغذیه فرهنگی و روحی مردم مهم است.

سرپرست فرمانداری آمل با تاکید بر اینکه وجود دانشمندان و آثار ارزشمند آنها بیانگر اشتیاق و علاقه فراوان ملت ایران اسلامی به فراگیری علم، دانش و مطالعه است، افزود: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی یک ضرورت در جامعه است.

رسولی با اعلام اینکه باید این فرهنگ را در بین زندگی مردم هدف قرار داد به طوری‌که آنها مخاطب کتابخانه‌ها شوند، یادآور شد: فرهنگ بزرگ کتابخانه بزرگ نیز می‌خواهد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه برای افزایش رغبت مردم و نسل جوان به کتابخانه‌ها باید در مرحله اول با آماده کردن زیرساخت‌ها و تجهیز کردن کتابخانه‌ها به سمت استاندارد سازی در این امر مهم گام برداریم، تاکید کرد: باید وضعیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

وی گفت:‌ آمار مراکز مرتبط درباره وضعیت کتابخوانی شهرستان رضایت بخش نیست.

رسولی افزود: باید افزایش مراجعه مردم به کتابخانه‌ها و درخواست برای خواندن کتاب براساس فرمایشات رهبری در سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول