اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/64

بایرامی: سالن‌های ورزشی صالحین دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود

معاون اجرایی فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سالن‌های ورزشی صالحین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان افتتاح می‌شود.

بایرامی: سالن‌های ورزشی صالحین دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس بایرامی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های بصیرتی محور فعالیت‌های بسیج در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی به تشکیل حلقه صالحین اشاره کرد و گفت: عمق حرکت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حلقه‌های صالحین تبیین می‌شود.

بایرامی با بیان اینکه بسیج در 16 شهرستان و 18 ناحیه گیلان برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را اجرا می‌کند، تصریح کرد: آمادگی اجرای برنامه‌ها در روستاها با محوریت بسیج وجود دارد.

معاون اجرایی فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح سالن‌های ورزشی صالحین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: بسیج پروژه‌های مختلفی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف گیلان، یادآور شد: ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی است.

بایرامی، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعال اقشار مختلف مردم به‌ویژه قشر عظیم بسیجیان و خانواده‌های آنها در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد.

معاون اجرایی فرمانده سپاه قدس گیلان بر برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به منظور بهره‌گیری از توان بالقوه بسیج در راستای افزایش مشارکت عمومی اقشار مختلف جامعه در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها با رویکرد ویژه نسبت به جوانان همزمان دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی تبیین نقش موثر بسیج در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی را از برنامه‌های کمیته بسیج ستاد دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آشناسازی بیشتر بسیجیان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله ماموریت‌های کمیته مذکور است.

بایرامی بر استفاده از مشارکت و توانمندی بسیجیان در راستای برگزاری با شکوه‌تر و غنی‌سازی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: بسیج جلوه نمایش حضور با شکوه مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول