اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ملت ایران با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اگر ملت و رهبری مقاومت نمی‌کردند دشمن به پای میز مذاکره هسته‌ای نمی‌آمد، گفت: ملت ایران با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

ملت ایران با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علیرضا رستمی یونسی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی با گرامیداشت هفته وحدت و با بیان اینکه باید بین مسلمانان وحدت وجود داشته باشد، اظهار داشت: تلاش مسلمانان برای تقویت مشترکات باشد و به موارد اختلافی تاکید نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه هیچ ملتی در تاریخ به موفقیت نرسید مگر آنکه در چارچوب همبستگی ملی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که براساس آرمان‌ها به پیش برود به موفقیت دست پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه سال‌ها درس ریشه‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، افزود: در بین انقلاب‌های 9‌گانه قرون اخیر هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران آماج حوادث مختلف قرار نگرفته و سربلند از آن بیرون نیامده است.

عضو شورای اداری مازندران با اعلام اینکه همه انقلاب‌ها به دوران ابتدای خود بازگشتند و انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت به شایستگی مسیرها را طی کرده است، تصریح کرد: به جرات می‌گویم که هیچ رهبری به صداقت و اخلاص و عدالت رهبر معظم انقلاب اسلامی پیدا نمی‌شود و هیچ مردمی به صداقت و پاکی ملت ما نیستند.

وی بیان کرد: ملتی را مانند ملت ایران سراغ نداریم که همزمان با جنگ، رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه و وزرا و نمایندگان و شخصیت‌های برجسته را ترور کنند و این ملت به راه ادامه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اگر ملت و رهبری مقاومت نمی‌کردند دشمن به پای میز مذاکره هسته‌ای نمی‌آمد، تصریح کرد: تحولی در سیاست خارجی به وجود آمده است و شرایط به سوی بهبودی در حال حرکت است.

انتهای پیام/86015/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول