اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خبر داد

تزریق 1000 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان و عسلویه

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از تزریق 1000 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان و عسلویه خبر داد.

تزریق 1000 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان و عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رضا عوض‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه و کنگان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: نامگذاری این هفته به نام هفته وحدت توسط امام راحل عظیم‌الشان یک اقدام ارزشمند و ماندگار است و موجبات اتحاد و همبستگی بیشتر شیعه و سنی در سراسر جهان شده است.

وی در ادامه به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در فروردین ماه سال 90 اشاره کرد و افزود: تاکید مقام معظم رهبری در این سفر بر لزوم توجه به محیط پیرامونی صنعت نفت امری بسیار مهم است و امیدوار هستیم مصوبات ارزشمند این سفر در کمترین زمان اجرایی شده و پروژه‌ها تکمیل شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه‌ها موجبات عمران و آبادانی شهرستان‌های عسلویه و کنگان می‌شود و مجموعه مدیریت ارشد استان برای تامین اعتبارات و تخصیص آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

عوض‌پور تصریح کرد: از همه امکانات و توان و پتانسیل موجود برای تکمیل پروژه‌ها بهره می‌بریم و فرمانداران این دو شهرستان نیز به صورت شبانه‌روزی بر اجرای دقیق پروژه‌ها تاکید دارند.

وی گفت: بدون تردید برای رفع مشکلات اعتباری و تامین نقدینگی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه و کنگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و امسال شاهد تخصیص‌های ارزشمندی برای این پروژه‌ها بودیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر یادآور شد: در مجموع تعداد 140 پروژه عام‌المنفعه در شهرستان‌های کنگان و عسلویه از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در دست اجراست که بیش از 140 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این تعداد پروژه در نظر گرفته شده است.

عوض‌پور ابراز داشت: تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان و عسلویه تخصیص یافته و 40 میلیارد تومان باقی‌مانده نیز به زودی تخصیص می‌یابد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین برآوردهای صورت گرفته، پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه و کنگان بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تعداد زیادی از پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های یاد شده در حوزه‌های عمران شهری، عمران روستایی، ورزش و جوانان، بهداشتی درمانی، آموزشی و ... است.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول