اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

راه برون رفت از مشکلات وحدت است

امام جمعه نهبندان با اشاره به شرایط منطقه و کشورهای همسایه گفت: راه برون رفت از مشکلات وحدت است.

راه برون رفت از مشکلات وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته نهبندان با اشاره به بارش باران و برف طی 2 هفته گذشته گفت: باید شکرگزار این نعمت‌ها به صورت عملی باشیم و هرکس در شغلی که مشغول است آن کار را به بهترین شکل انجام دهد و به حسابرسی‌های مالی خود پایبند باشیم.

وی به میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: استکبار جنگ مذهب علیه مذهب را در منطقه راه انداخته است و در کشور‌های اسلامی و منطقه روزانه چندین نفر کشته می‌شوند.

امام جمعه نهبندان راه برون رفت از این مشکلات را وحدت دانست که مورد تاکید بزرگان دین است.

خزاعی در مورد بحث گازرسانی به نهبندان اظهار کرد: در دولت دهم تصمیماتی در این مورد گرفته شده بود و ما از دولت یازدهم و استاندار خراسان جنوبی و شرکت گاز تقاضا داریم با توجه به شرایط ویژه شهرستان نهبندان در روند گازرسانی به این شهرستان هم نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم که گازرسانی به نهبندان جزو تدابیر آن‌ها باشد و با در دستور کار قرار دادن این موضوع به مردم امید بدهند.

امام جمعه نهبندان به مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: در مذاکرات باید از موضع عزت، حکمت و مصلحت حاضر شد و به طرف مقابل اعتماد نکرد چراکه آن‌ها قابل اعتماد و صادق نیستند.

خزاعی به برگزاری همایش معتمدین شهرستان در چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این همایش که تعداد زیادی از بزرگان و ریش‌سفیدان شهرستان حضور داشتند تصمیمات خوبی گرفته شد که به پیشرفت نهبندان کمک می‌کند.

وی در خطبه‌ی اول هم یکی از راه‌های رسیدن به تقوا را پیوستگی در عمل دانست و افزود: از نشانه‌های تقوا خوش‌رویی، وفای به عهد و تمام ویژگی‌هایی است که دین اسلام به آن اشاره کرده است و این ویژگی‌ها باعث رشد و کمال انسان می‌شوند.

اشاره به 27 دی سالروز شهادت فداییان اسلام در زمان رژیم ستم‌شاهی از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول