اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

قدرت ایران به برکت پیروی از ولایت فقیه و وحدت است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ایران اسلامی در پنج سال گذشته در جامعه جهانی و سطح بین‌الملل افزایش یافته و این به برکت پیروی از ولایت فقیه و وحدت امت اسلامی است.

قدرت ایران به برکت پیروی از ولایت فقیه و وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمد باقر عبادی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بیرجند اظهار داشت: کسانی که عزت را در دست آمریکا و اسرائیل می‌دانند و پیش کشورهای استعمارگر گردن کج می‌کنند سخت در اشتباه هستند زیرا عزت فقط نزد خداوند است.

وی ادامه داد: سر تعظیم فرود آوردن مقابل آمریکا و اسرائیل شرک است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا 70درصد ثروت جهان را در اختیار دارد، افزود: اما هنوز بدنبال مال‌اندوزی است و با حمله به کشورهای منطقه می‌خواهد به ثروت‌اندوزی خود اضافه کند.

عبادی با بیان اینکه تمام عزت نزد خداست و و تنها با یاد خدا دلها آرام می‌گیرد، تصریح کرد: ملت غیور و هوشمند ایران در دوران انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و عزتی بدست آوردند که امروز در دنیا زبانزد همه شده است.

وی اذعان داشت: قدرت ایران اسلامی در پنج سال گذشته در جامعه جهانی و سطح بین‌الملل افزایش یافته و این به برکت پیروی از ولایت فقیه و وحدت امت اسلامی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با الگوگیری از قیام امام حسین(ع) هرگز ذلت را نپذیرفتند و تن به ذلت در برابر استکبار نداده‌اند و نمی‌دهند.

عبادی با بیان اینکه دشمن سعی دارد با ایجاد اختلاف بین امت واحده اسلامی هدف اصلی مسلمانان که همانا نابودی اسرائیل است را کمرنگ کند، اضافه کرد: دشمن در این راستا می‌خواهد با انجام حرکات تروریستی و استفاده از افراطیون، مذاهب دنیای اسلام را به‌درگیری و تفرقه بین خودشان مشغول کند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند در در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بیرجند اظهار کرد: جامعه اهل سنت از دولت تدبیر و امید انتظار دارند که توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشد.

مولوی فاروقی اضافه کرد: مسئولان استانی در اداره استان از نیروهای متخصص و متعهد برادران اهل سنت نیز استفاده کنند.

وی گفت: دشمن از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارد به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است که باید با حفظ وحدت این نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه جامعه اهل سنت در تمامی انتخابات‌ها و عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور فعالی داشته‌اند، اذعان داشت: گاهی مشاهده می‌شود برخی از مدیران بجای ایجاد اتحاد سبب اختلاف بین شیعه و سنی می‌شوند.

انتهای پیام/69008/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول