اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گنبدکاووس در مجلس:

هفته وحدت بعد بین‎المللی دارد

نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت بعد بین‎المللی دارد و اثرات خوبی در جهان اسلام به جای گذاشته است.

هفته وحدت بعد بین‎المللی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه با مسئولان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امام راحل انگیزه الهی و اجتماعی «وحدت کلمه» را رمز پیروزی انقلاب اسلامی می‎دانست وحدت یک تکلیف دینی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: امام (ره)در جایی هم اشاره دارند برای زنده ماندن اسلام و کوتاه شدن استعمارگران داخلی و خارجی، انگیزه الهی و وحدت را را حفظ کنید و از دو چیز دور باشید فراموشی وحدت و نفاق.

پیامبر (ص) و ائمه اطهار وحدت را به عنوان یک ضرورت می‎دانستند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیامبر(ص) و ائمه اطهار وحدت را به عنوان یک ضرورت می‎دانستند و به آن دعوت می‎کردند.

عباسی تصریح کرد: وحدت یک تکلیف دینی و اجتماعی است و در تحقق این امر باید رعایت وحدت دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را هم داشته باشیم و آگاه باشیم که  دشمنان برای رسیدن به مقصد سه رکن رهبریت، مبانی دینی و وحدت مسلمانان را باید مورد حمله قرار می‎دهد.

خداوند اساس دین اسلام را وحدت کلمه قرار داد

عباسی اذعان داشت: برای مقابله با دشمن باید حول محور وحدت در جهت منویات رهبری حرکت کنیم محور وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ما در این نشست خدمات‎رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهیم تا نشان‎دهنده وحدت اجرایی در این شهرستان باشد.

تقدیر از ائمه جمعه گنبدکاووس به عنوان محور وحدت در این شهرستان

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در پایان از حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه گنیدکاووس، آخوند عبدالباسط نوری‎زاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس و آخوند عبدالکریم جاور امام جمعه دیگر اهل سنت گنبدکاووس به دلیل محور وحدت به مذاهب در این شهرستان و همچنین به خاطر نقش ارزنده‎ای که در ایجاد اتحاد بین مردم و برادران شیعه و سنی در شهرستان گنبدکاووس تلاش می‎کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2307/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول