اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال الوند همدان مطرح کرد

همدلی رمز موفقیت تیم الوند/ امروز به هواداران عیدی می‌دهیم

مربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به همدلی و اتحاد موجود در بین اعضای تیم فوتبال الوند گفت: برای رسیدن به جمع مدعیان هم‌قسم شد‌ه‌ایم.

همدلی رمز موفقیت تیم الوند/ امروز به هواداران عیدی می‌دهیم

مجید بیگم‌جانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: دومین سال حضور الوند در لیگ دسته یک اتفاق خوبی برای ورزش به خصوص فوتبال همدان است که سعی شده با استفاده از توان بومی به این موفقیت دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه تیم الوند حاصل دسترنج مربیان زیادی است که تا امروز به دست ما رسیده است، بیان کرد: باید برای سربلندی این تیم هر چه در توان داریم هزینه و صرف کنیم.

مربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: حضور الوند در دسته یک به خاطر تلاش بازیکنان و مربیان در تیم‌های شهرداری، پاس نوین و سرانجام در الوند است که به یکباره به دست نیامده و باید برای تمام این زحمات ارزش ویژه‌ای قائل باشیم.

به گفته وی؛ الوند ویترین فوتبال بومی همدان بوده و حضور تعداد زیادی از بازیکنان مستعد بومی به همراه کادر فنی بومی در آن قابل ارزش و افتخار است.

بیگم‌جانی در مورد شرایط تیم الوند برای بازی با تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با تلاش کادر فنی سعی شده بعد از بازگشت اصفهان تمرینات را جدی‌تر از قبل ادامه دهیم تا در این هفته و در خانه نوار ناکامی‌های الوند قطع شود.

وی یادآور شد: در بین اعضای تیم فوتبال الوند همدلی و اتحاد رمز موفقیت بوده و با تلاش مضاعف، برای رسیدن به جمع مدعیان هم‌قسم شدیم.

مربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به اینکه امروز تنها یک بازیکن محروم داریم خاطرنشان کرد: قاسم اکبری امروز تنها غایب تیم الوند است و مابقی بازیکنان بسیار آماده و باانگیزه برای رفتن به زمین و قرارگرفتن در ترکیب اصلی قرار دارند.

وی ابراز داشت: هر چند سرما و بارندگی چند روز اخیر در همدان کار را برای انجام تمرینات تاکتیکی سخت کرده اما سعی شده با حفظ آمادگی جسمی برنامه‌های تاکتیکی خود را تقویت و مرور کنیم.

بیگم‌جانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شناختی از تیم شهرداری بندرعباس دارند یا خیر؟ عنوان کرد: این تیم تغییرات زیادی را در چند هفته اخیر به خود دیده و سرمربی جدید با تفکرات تازه کنار این تیم قرار دارد.

وی با بیان اینکه سعی شده تا شناخت نسبی از این تیم به دست بیاوریم، گفت: تنها توانستیم یک فیلم از این تیم که مربوط به هفته دهم مسابقات بوده را به دقت با همکاری کادر فنی آنالیز کنیم.

مربی همدانی تیم فوتبال الوند با بیا اینکه امیدواریم امروز با دست پر از زمین خارج شویم، اظهار داشت: از هواداران و تماشاگران خونگرم همدانی می‌خواهیم با حضور در ورزشگاه، به بازیکنان تیم قوت قلب و انگیزه بیشتری دهند.

وی افزود: با برد امروز برابر تیم شهرداری بندرعباس عیدی خوبی به هواداران خواهیم داد.

بیگم‌جانی ابراز داشت: امیدواریم امروز روند ناکامی‌های خود را قطع کرده و برای رسیدن به تیم‌های مدعی، حرکت رو به جلو خود را آغاز کنیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس را حامد اسم‌خانی (داور وسط)، رحیم شاهین و مهدی سیفی (کمک داور) و شاهد اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که نظارت این بازی برعهده محمدرضا فلاح خواهد بود.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری بندرعباس دو پله بالاتر با 17 امتیاز در جایگاه هشتم جدول این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس عصر روز یکشنبه 28 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول