اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه تهران:

امام جعفر صادق (ع) طبل محکم وحدت در بین دانشمندان اسلامی را به صدا درآورد

مدرس حوزه علمیه تهران گفت: امام جعفر صادق (ع) طبل محکم وحدت در بین دانشمندان اسلامی را به صدا درآورد که امروز به برکت اقدام آن بزرگوار شاهد وحدت در جامعه اسلامی هستیم.

امام جعفر صادق (ع) طبل محکم وحدت در بین دانشمندان اسلامی را به صدا درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام عباس جان‌نثاری عصر امروز در مراسم جشن هفته وحدت در سراوان، اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) طبل محکم وحدت در بین دانشمندان اسلامی را به صدا در آورد که امروز به برکت اقدام آن بزرگواران شاهد وحدت در جامعه اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: شخصیت‌های بزرگ کشورمان، خواهان وحدت اسلامی بین شیعه و سنی در کشور جمهوری اسلامی بودند که با برنامه‌ریزی و تعامل توانستند این وحدت اسلامی را تکمیل و در پی آن بنیانگذار جمهوری اسلامی این هفته را نامگذاری و پایه‌گذاری کردند، این یک نعمت ارزشمند الهی است که مسلمانان از آن بهره‌مند هستند.

این مدرس حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: اگر جهان اسلام متحد شود جلسات مهم در جایی مثل ژنو برگزار نمی‌شود که در آنجا بوی اختلاف و اختلاس کشورهای غربی حاکم است می‌توان ادعا کرد که کشورهای اسلامی محل برگزاری اجلاس‌ها و جلسات مهم جهانی باشند که می‌توان گفت نبود اتحاد در بین کشورهای مسلمان منجر به برگزاری اجلاس‌ها در کشور غیر مسلمان و اروپایی است.

جان‌نثاری تصریح کرد: این جشن‌ها نمونه‌ای است از وحدت که باعث اتحاد و همدلی مسلمانان می‌شود و خاری است در چشم دشمنان اسلام که امید است این همایش‌ها در سطح کشور با شکوه خاص برگزار تا درس عبرتی برای دشمنان اسلام که می‌پندارند بین اقوام و مذاهب اسلامی اختلاف است، باشد.

این مدرس حوزه علمیه تهران در پایان عنوان کرد: امیدواریم این همایش‌ها و این جشن که با هدف تحکیم وحدت اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود، بتواند منشا تبیین و تقویت وحدت بین مردم استان بلکه بین مردم کشور اعم از هر مذهب باشد و شاهد سربلندی و پیروزی جهان اسلام و مسلمانان در هر کشور به ویژه ایران اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/75009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول