اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای شهر بجنورد:

هفته وحدت نماد همدلی امت اسلام است

منتخب مردم در چهار دوره شورای شهر بجنورد گفت: هفته وحدت نماد همدلی و یکپارچگی امت اسلام است.

هفته وحدت نماد همدلی امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی عصر امروز در جمع مردم حواشی این شهر با تبریک میلاد مسعود پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: هفته وحدت که یادگار امام راحل (ره) بوده  سبب می‌شود، مسلمانان شیعه و سنی با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند.

وی با بیان اینکه وجود مبارک رسول گرامی اسلام ( ص ) مایه مباهات و افتخار برای تمامی مسلمانان و موجب بشارت و رحمت برای تمامی انسان‌ها است، ادامه داد: براساس سفارش رسول گرامی اسلام (ص)پیروزی اسلام در مقابل دشمنان در گرو اتحاد مسلمانان است.

منتخب مردم در چهار دوره شورای شهر بجنورد با تأکید بر اینکه طبق نص صریح قرآن مسلمانان برادر همدیگر هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل هرکس بخواهد برادری مسلمانان را مخدوش کند جایی در اسلام ندارد.

این برادر شهید و رزمنده سال‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه  هفته وحدت نمایش انسجام مسلمانان در مقابل دشمنان است، یادآور شد: بی‌گمان اتحاد و انسجام امت اسلامی در دوران دفاع مقدس باعث به زانو در آمدن دشمن شد و بایستی وحدت را همواره حفظ کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به برگزاری آیین بلاگردان در شهر و گرداندن سه نفر شتر به مناسبت این ایام، متذکر شد: این احشام قرار است تا ذبح  و گوشت قربانی در بین نیازمندان شهر تقسیم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای خرید این احشام حدود 250 میلیون ریال صرف شده است، از عموم نیکوکاران دعوت کرد تا برای تأمین هزینه‌های خرید این شترها همیاری کنند.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول