اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد:

پاسارگاد آمادگی میزبانی از جشنواره عمار را دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد گفت: پاسارگاد آمادگی کامل میزبانی جشنواره فیلم عمار را دارد.

پاسارگاد آمادگی میزبانی از جشنواره عمار را دارد

حسین برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار با کنار گذاشته شدن معیارهای غلط و سخیف و توجه به معیارهای عالی‌تر انقلاب اسلامی ایران گام شایسته‌ای را در راستای تقویت و هویت سینمای ما برداشته و نقش این فیلم‌ها در تربیت انسان بسیار است.

وی ادامه داد: هنر کار انسان است و هر چقدر این هنر ارزشمندتر باشد انسان‌های آن نیز با ارزش خواهند بود.

رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی پاسارگاد خاطرنشان کرد: حضرت امام با جمله «ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم» تکلیف نظام و انقلاب را با سینما روشن کردند و ما از آن سینمای نحیف، سخیف و ضعیف طاغوتی عبور کردیم و حال با اینکه جشنواره‌های مختلف هنری به سوی مردمی شدن می‌رود تکلیف را بر متولیان فرهنگ و هنر و سایرین روشن کرده که هرچه می‌خواستند خود به استقبال آمده است، بنابراین باید در راستای حمایت و هدایت آن برای روشنگری اذهان آحاد مردم گام‌های بلند و شایسته‌ای بردارند.

برزگر اضافه کرد: اینگونه جریان‌های تولیدی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری پدیدار می‌شوند باید به فضای تلویزیون و سینما وصل شود، چراکه دلیل  مردمی شدن جشنواره‌هایی مانند فیلم عمار باید این باشد که برنامه‌سازی را در صدا و سیما در دست بگیرند.

وی عنوان کرد: ورود این ارزشی‌ها به این حوزه حداقلی بوده و جهت‌گیری باید به این سمت باشد که این‌گونه فیلم‌ها وقت و فضای صدا و سیما را در اختیار داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد با اعلام آمادگی شهرستان پاسارگاد در استقبال از برگزاری  جشنواره فیلم عمار توسط موسسات و کانون‌های فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان، ابراز داشت: ما با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید به نامگذاری سال‌ها توجه عمیق داشته باشیم، چراکه این نوع نامگذاری‌ها نشان از هشدارهایی است که ایشان به مردم و مسئولان می‌دهند، هرچند کارکردن در حوزه فرهنگ و هنر سخت و هزینه‌بردار است و نیاز به کار محتوایی و پژوهشی دارد، اما نباید اینطور باشد که در حوزه‌ای 100 نیرو کار کنند و در میدان دیگری مانند عرصه فرهنگ و هنر که تمام هجمه‌ها و خطرات دشمن از این حوزه است فقط یک یا دو نیرو مشغول باشند.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول