اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

اکران فیلم‌های چهارمین جشنواره فیلم عمار در مدارس قم

دبیر چهارمین جشنواره فیلم عمار استان قم از اکران فیلم‌های این جشنواره در 700 مدرسه در ایام دهه فجر خبر داد.

اکران فیلم‌های چهارمین جشنواره فیلم عمار در مدارس قم

وحید شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: این جشنواره از ظرفیت بالایی برخوردار است و به شکوفایی استعداد و توانمندی‌های افراد کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: جشنواره عمار عدالت رسانه‌ای را پیگیری می‌کند و فیلم‌سازان کشور با فعالیت در این جشنواره، تولید فیلم‌های کوتاه و مستند در زمینه خلأهای هنری موجود را در دستور کار قرار می‌دهند و جشنواره عمار فرصت خودنمایی این فیلم‌ها را فراهم می‌کند.

دبیر چهارمین جشنواره فیلم عمار استان قم یادآور شد: جشنواره عمار از این ظرفیت برخوردار است که از محدوده زمانی خاص فراتر رود و به جریانی مستمر تبدیل شود که هدف آن تغییر وضعیت سینمای ایران است.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مدارس برای اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا در 700 مدرسه استان از طریق نواحی، فیلم‌های این جشنواره اکران شود.

شریفی خاطرنشان کرد:‌ اکران فیلم‌های جشنواره عمار در 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز در ایام دهه فجر در دستور کار قرار گرفته و با سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در زمینه اکران این فیلم‌ها در پایگاه‌های بسیج هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی یادآور شد: با استفاده از طلاب خارجی که در کشور حضور دارند، فیلم‌های این جشنواره در کشورهای خارجی رونمایی و اکران خواهد شد.

انتهای پیام/78003/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول