اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

افتتاح 60 پروژه طی دهه فجر در نهنبدان

فرماندار نهنبدان از افتتاح 60 پروژه در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 60 پروژه طی دهه فجر در نهنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر نهنبدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی امتداد انقلاب رسول‌الله است و در این زمان فراز و نشیب‌های زیادی همانند سرنگونی رژیم شاه و جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته است.

وی با بیان این‌که مردم و مسئولان مسئولیتی در قبال این انقلاب دارند، تصریح کرد: اما مردم همیشه در صحنه پیشتاز و جلوتر از مسئولان بوده‌اند و ما مسئولان وظیفه داریم که انقلاب و ارزش‌های آن را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرماندار نهنبدان با اشاره به این‌که ما مسئولان حقانیت انقلاب را ثابت کنیم، اذعان داشت: ما باید کارگزاران خوبی برای نظام و انقلاب باشیم و آموزه‌های دینی را در حوزه مدیریتی خود اعمال کنیم.

عظیمی افزود: یکی از ایام‌هایی که می‌تواند ابعاد مختلف انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کند دهه فجر است و امسال نخستین دهه فجر را در دولت تدبیر و امید داشته و نگاه تمامی کشورهای جهان به ایران دوخته شده و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای زمینه‌ای را برای توجه تمامی دنیا به سمت کشور ما فراهم کرده است.

وی برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای دهه فجر این شهرستان را در دو زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانست و یادآور شد: در بحث نرم‌افزاری باید برنامه‌‌های جشن توام با شادی و نشاط برای مردم فراهم شود.

فرماندار نهبندان از اجرا شدن شش برنامه فرهنگی و هنری با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های این شهرستان در شهرها و روستاهای نهنبدان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

عظیمی با بیان این‌که در نخستین روز دهه فجر با برنامه تجدید میثاق با شهدا آغاز می‌شود، متذکر شد: باید بدانیم که شهدا خورشید تابان این انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآنی در ایام الله دهه فجر اجرایی شده و ما انقلاب اسلامی را تفسیر عملی سوره فجر می‌دانیم.

فرماندار نهنبدان با بیان این‌که 60 پروژه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده و برای حدود 130 نفر اشتغال‌ ایجاد کرده است.

عظیمی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر نهنبدان خاطرنشان کرد: این طرح‌‌ها شامل افتتاح پروژه آب بهداشتی 10 روستا در قالب مجتمع آبرسانی هشتوگان با یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار، دبیرستان شبانه‌روزی بحر‌العلوم با هزینه‌کرد 690 میلیون تومان، افتتاح مرکز درمانی روستای طبسین با اعتبار 290 میلیون تومان و تامین برق فاز دوم مسکن مهر نهنبدان با هزینه‌کرد 200 میلیون تومان از مهمترین طرح‌های دهه فجر این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش سرمایه‌گذاری خصوصی نیز سرمایه‌گذاران در این شهرستان 7 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

انتهای پیام/69003/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول