اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان شمالی مطرح کرد

تصفیه 12 هزار متر‌مکعب فاضلاب توسط تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد

مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد از نوع لجن فعال و هوادهی گسترده بوده و بیش از 12 هزار متر‌مکعب فاضلاب انشعابات شهر که بالغ بر 29 هزار رشته است را جمع‌آوری و تصفیه می‌کند.

تصفیه 12 هزار متر‌مکعب فاضلاب توسط تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آبفای خراسان شمالی سید ابراهیم علوی در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بجنورد اظهار کرد: از ظرفیت بخش خصوصی در اجرا و راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرهای فاقد تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بجنورد امری ضروری است ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ایجاد، راه‌اندازی و برنامه‌های راهبردی تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای فاقد این تأسیسات در دستور کار قرار دارد.

علوی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بجنورد در زمینی به مساحت 33 هکتار از نوع لجن فعال و هوادهی گسترده بوده و بیش از 12 هزار متر‌مکعب فاضلاب انشعابات شهر بجنورد که بالغ بر 29 هزار رشته است را جمع آوری و تصفیه می‌کند.

وی یادآورشد: تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد در دو مدل احداث شده و یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شمال شرق کشور است.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول