اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه ارتباطات با ایرانیان کمیته امداد:

کمیته امداد با 40 کشور جهان همکاری دارد

مدیرکل توسعه ارتباطات با ایرانیان و مجامع بین‌المللی کمیته امداد امام خمینی گفت: در حال حاضر کمیته امداد با 40 کشور جهان در بخش‌های خیریه دولتی و غیردولتی همکاری تنگاتنگی دارد.

کمیته امداد با 40 کشور جهان همکاری دارد

سیدحامد عظیمی در حاشیه دیدار با استاندار قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی یادگار ارزشمند امام راحل است که در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأسیس شد.

وی افزود: فلسفه شکل گیری این نهاد مقدس حمایت و ارائه خدمات به آسیب دیدگان، نیازمندان و کاهش پدیده فقر در جامعه بوده است و تاکنون توانسته خدمات ارزشمندی در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و اجتماعی به نیازمندان جامعه ارائه دهد.

مدیرکل توسعه ارتباطات با ایرانیان و مجامع بین‌المللی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به فعالیت‌های برون مرزی کمیته امداد امام راحل اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی  در طول سال‌های تأسیس خود تا امروز انجام داده، انجام فعالیت‌های برون مرزی با نگاه بشر دوستانه بوده که در بسیاری از کشورهای دنیا صورت گرفته است.

عظیمی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد امام خمینی در هشت کشور جهان دایر است، عنوان کرد: این نهاد مقدس به منظور ارائه خدمات انسان دوستانه به نیازمندان دیگر کشورهای جهان تاکنون در هشت کشور جهان از جمله کشورهای سومالی، سوریه، لبنان، کومور، افغانستان، آذربایجان و تاجیکستان دفاتری راه‌اندازی کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی با 40 کشور جهان در بخش‌های خیریه دولتی و غیر دولتی همکاری تنگاتنگی دارد.

مدیرکل توسعه ارتباطات با ایرانیان و مجامع بین‌المللی کمیته امداد امام خمینی گفت: این نهاد مقدس تلاش می‌کند با انتقال تجربیاتی که در طول دوران تأسیس خود کسب کرده به سایر کشورهای جهان با حمایت از نیازمندان میزان فقر در جهان را کاهش دهد.

عظیمی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی تلاش می‌کند در فعالیت‌های برون مرزی خود در مواقع بحرانی و آسیب‌هایی که برای مردم جهان به ویژه مسلمانان رخ می‌دهد، پیام مهرورزی ملت ایران را به آسیب دیدگان برساند. رسالت انسانی و اسلامی ما ایجاب می‌کند با کمک‌های مردمی احساسات انسان دوستانه مردم ایران را به نیازمندان اقصی نقاط مختلف جهان منتقل کنیم و تسکین دهنده آلام آنها باشیم.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول