اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حرفه‌آموزی کمیته امداد خبر داد

برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد

مدیرکل حرفه آموزی کمیته امداد کشور گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد به منظور ایجاد اشتغال، برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی برای افراد زیرپوشش است.

برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد

گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی مازندران، علی حق‌گویان در مراسم اختتامیه کارگاه هدایت شغلی ویژه متقاضیان اشتغال در کمیته امداد مرکز استان حضور یافت.

حق‌گویان بیان داشت: یکی از برنامه‌های این نهاد به منظور ایجاد اشتغال، برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی برای افراد زیرپوشش است.

وی بر ارائه آموزش و اشتغال مددجویان و فرزندان آنها تأکید کرد.

مدیرکل حرفه‌آموزی و کاریابی کمیته امداد، آموزش در عرصه اشتغال را امری ضروری دانست و گفت: اشتغال بر اساس آموزش اشتغال پایدار است.

حق‌گویان تصریح کرد: فقر مطلق به معنی مصطلح آن در جامعه نداریم و در واقع فقیر به افرادی گفته می‌شود که نمی‌توانند از استعدادها و توانمندی‌های خود استفاده کنند به همین خاطر اولین راه مبارزه با فقر اصلاح نگرش ما نسبت به مقوله فقر است، اینکه گفته‌اند فردا همان خواهد شد که امروز به آن می‌اندیشیم منشأ آن همین است.

مدیرکل حرفه‌آموزی و کاریابی کمیته امداد زندگی اقتصادی را مانند شنا کردن توصیف کرد و افزود: همان‌طور که در شنا کردن انگیزه و مهارت لازم است ورود به بازار کار هم انگیزه و مهارت می‌خواهد و اگر بدون مهارت وارد بازار کار شویم احتمال موفقیت‌مان کم است.

به گزارش فارس، کارگاه هدایت شغلی ویژه متقاضیان اشتغال در کمیته امداد مرکز استان 250 نفر از متقاضیان اشتغال با روش‌های برنامه‌ریزی، خلاقیت و موفقیت در کسب و کار و تحلیل شرایط محیطی در تولیدات و خدمات آشنا شدند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول