اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نوشهر خبر داد

حضور نیروهای امدادی برای بازگشایی معابر نوشهر

رئیس شورای اسلامی نوشهر از حضور نیروهای امدادی برای بازگشایی معابر نوشهر خبر داد و گفت: میزان بارش برف در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

حضور نیروهای امدادی برای بازگشایی معابر نوشهر

مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار کرد: هنوز در برخی از مناطق شهری نوشهر با مشکل قطع آب و برق مواجه هستیم.

وی افزود: نیروهای خدماتی و امدادی به طور شبانه‌روزی در حال پیگیری این موضوع هستند تا هر چه سریع‌تر مشکل قطعی آب و برق حل شود.

رئیس شورای اسلامی نوشهر تصریح کرد: نخستین بارش برف که در نوشهر شروع شد این پیش‌بینی را داشتیم که ممکن است شرایط بحرانی شود به همین منظور از همان ابتدا اقدام به برف‌روبی مسیرهای اصلی و مواصلاتی کردیم و دیگر اجازه ندادیم برف انباشته شود و باعث مشکلات عدیده‌ای شود.

وی از حضور و مشارکت مردم در پاکسازی معابر و مسیرهای فرعی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: این حضور و مشارکت مردم بسیار تحسین‌‌برانگیز است و مردم در تماس‌های تلفنی همواره آمادگی خود را برای همکاری با نیروهای شهرداری در پاکسازی سطح شهر اعلام کردند.

توکلی با بیان اینکه بارش برف در 10 سال اخیر در نوشهر بی‌سابقه بوده است، عنوان کرد: معابر و مسیرهای اصلی نوشهر باز است و معابر فرعی نیز در حال بازگشایی است. 

وی درباره درخواست کمک و امداد از دیگر شهرهای مازندران خاطرنشان کرد: از همان روزی که برف شدید شد با چند شهر مازندران تماش گرفتیم تا نیروها و خودروهای خود را برای کمک به نوشهر بفرستند اما آن‌ها نیز چون خودشان گرفتار همین مسئله برف و مشکلات آن بودند نتوانستند کاری کنند و ما با امکانات خود و حضور و مشارکت نهادها و دستگاه‌های دولتی و مردم توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

رئیس شورای نوشهر همچنین در ادامه از نجات پنج نفر در جنگل‌های ویسر کجور خبر داد و گفت: اعلام کردیم هر جا نیاز به کمک و خدمات نیروهای شهرداری باشد آماده ارائه خدمت هستیم و خدمات خود را تنها معطوف به سطح شهر نکردیم بلکه به مناطق روستایی نیز گسترش دادیم که در همین راستا نیروهای شهرداری نوشهر حتی پنج نفر را که در جنگل‌های ویسر کجور گرفتار برف و بوران شده بودند را نیز نجات دادند.

انتهای پیام/86019/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول