اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

سپاه پاکسازی معابر فرعی و روستایی تنکابن را برعهده دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سپاه پاکسازی معابر فرعی و روستایی تنکابن را بر عهده دارد.

سپاه پاکسازی معابر فرعی و روستایی تنکابن را برعهده دارد

هادی خنجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه نیروهای امدادی در تنکابن و روستاهای این شهرستان مستقر هستند، اظهار داشت: مسئولیت کار بعد از فرمانداری به سپاه کربلای مازندران سپرده شد.

وی افزود: از شب گذشته کار پاکسازی خیابان و معابر تنکابن، خرم‌آباد و روستاهای تابعه این شهرستان نیز آغاز شده و تاکنون کارها به خوبی پیش رفته است.

خنجری با اشاره به اینکه تمرکز ما به راه‌های فرعی و روستایی است، تصریح کرد: در حال حاضر آب، برق و گاز در شهرستان‌های غرب مازندران جریان دارد.

وی ادامه داد: در تامین مایحتاج عمومی به ویژه نان و آب مشکل نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه تمام توان ما پاکسازی مناطق بالا دست تنکابن از برف است، یادآور شد: امدادرسانی هوایی از طریق یک فروند بالگرد هلال احمر انجام می‌شود و همچنین یک فروند بالگرد اورژانس دانشگاه علوم پزشکی که در آمل مستقر است در فرودگاه رامسر فرود آمد تا در صورت نیاز نقل و انتقال بیماران را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از بحران‌های احتمالی و بارش باران تمامی رودخانه‌ها و انهاری که با حجم بالای برف همراه هستند با استفاده از امکانات ماشینی موجود در غرب مازندران به صورت کامل تخلیه می‌شوند، افزود: به نوعی پاکسازی می‌شود تا جایی برای نگرانی مردم غرب مازندران به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا شاهد افت فشار گاز در اقصی نقاط کشور هستیم، ادامه داد: مازندران در بحث موازنه منفی در انتهای خط لوله گاز قرار دارد مدیریت دیسپاچینگ تهران باید کمک کند تا شاهد افت فشار گاز تا حد تهدید نباشیم.

انتهای پیام/86006/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول