اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه از لحاظ کیفیت پذیرایی از مسافران جزو استان‌های برتر است

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه همواره به مهمان‌نوازی شهرت داشته‌اند، گفت: استان کرمانشاه از لحاظ نوع، کیفیت و نحوه پذیرایی از مسافران همواره جزو استان‌های برتر بوده است.

کرمانشاه از لحاظ کیفیت پذیرایی از مسافران جزو استان‌های برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه اظهار داشت: این ستاد به‌ منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و ارائه خدمات مناسب به‌ مسافران و گردشگران تشکیل شده است.

مطاعی خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود دستگاه‌های مرتبط با امر سفر به ‌منظور ارائه خدمات بهینه به‌ مسافران شد و تصریح کرد: تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه عملا گردشگرپذیر هستند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به‌ عدم حضور فرمانداران شهرستان‌های استان کرمانشاه در جلسه ستاد، بیان داشت: فرمانداران به ‌دلیل حضور در ستادهای بحران و نیز افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه مبارک فجر موفق به ‌شرکت در این جلسه نشدند.

به‌ گفته وی، در دو سال گذشته استان کرمانشاه در زمینه توسعه گردشگری در سطح کشور با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی عملکرد مناسبی داشته است.

مطاعی با بیان اینکه مردم کرمانشاه همواره به مهمان‌نوازی شهرت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از لحاظ نوع، کیفیت و نحوه پذیرایی از مسافران همواره جزو استان‌های برتر بوده است.

معاون امور عمرانی استانداری برنامه‌ریزی و تسریع در انجام فعالیت‌های مرتبط با سفرهای نوروزی را با توجه به کمبود وقت ضروری دانست و افزود: مشکلات اعتباری در سال‌های گذشته نیز بوده ولی در سال جاری حاد‌تر شده است.

این مسئول با تأکید بر به‌ فعلیت درآوردن قابلیت‌های استان در امر گردشگری، یادآور شد: امکانات رفاهی برای اسکان مسافران نوروزی باید به‌گونه‌ای باشد که در سال‌های آتی شاهد ورود بیشتر مسافران به استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/2700/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول