اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه:

بانوان پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته‌اند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: بانوان پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته‌ و همواره در تمامی زمینه‌ها پیشگام بوده‌اند.

بانوان پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شریفه حق‌شناس پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ میثاق با آفتاب ویژه بانوان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: زنان همواره در پیشبرد مقاصد انقلاب نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر نقش زنان به‌واسطه حضورشان در اجتماع تأکید داشتند، تصریح کرد: تحول و دگرگونی روحی و فکری بانوان در سال‌های پس از انقلاب به‌وضوح قابل مشاهده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام راحل که زنان هویت و شخصیت خود را پیدا کرده‌اند، افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف و متنوع پس از انقلاب حضوری چشمگیر داشته‌اند.

حق‌شناس با اشاره به ولایت‌مداری بانوان کرمانشاهی، بیان داشت: تحول فرهنگی، مبارزه با طاغوت، تحول سیاسی و اجتماعی بانوان همه مورد عنایت ویژه بنیان‌گذار کبیر انقلاب بوده است.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، بانوان سهم بسزایی در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب داشته‌اند و همواره در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند.

این مسئول با اشاره به ایثار و فداکاری بانوان به‌عنوان پشتوانه‌های انقلاب، ابراز داشت: ما زنان ایران اسلامی به‌عنوان پیروان راستین امام راحل و مقام معظم رهبری کماکان احساس مسئولیت می‌کنیم و با حضور پرشور و مؤثر خود در دسترسی به اهداف انقلاب تلاش خواهیم کرد.

حق‌شناس رشادت زنان ایرانی را در صحنه‌های انقلاب اسلامی مثال‌زدنی خواند و اذعان داشت: حضور بانوان در صحنه‌های پرخطر نشان از پایه‌های مذهبی قوی، ایثارگری و گذشت آنان دارد.

انتهای پیام/2700/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول