اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی و پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/شرق مازندران

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در شرق مازندران

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن 92 در مسیرهای تعیین‌شده شرق مازندران، آغاز شد.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، همگام با مردم سراسر مازندران، مردم شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در شرق استان قبل از آغاز راهپیمایی در مسیرهای تعیین‌شده گرد هم آمدند و لحظاتی پیش حماسه سیاسی مردمان این خطه از سرزمین سبز طبرستان با ندای «الله‌اکبر» آغاز شد.

بنا بر اعلام قبلی، راهپیمایی 22 بهمن در شرق مازندران در پنج نقطه از جمله گلوگاه، زاغمرز، بهشهر، رستم‌کلا و نکا برنامه‌ریزی شده است.

امروز 48 نقطه از مازندران هم‌صدا با سایر نقاط ایران اسلامی پیام صلح و مبارزه با زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها را به گوش جهانیان می‌رسانند.

امروز مردمان حماسه‌ساز ایران اسلامی در حالی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند که در آماج حملات اقتصادی و فرهنگی کشورهای مدعی حقوق بشر قرار دارند.

امروز، ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های ریز و درشت دشمنان، در اوج عزت و بزرگی ایستاده و هرگز تن به زیاده‌خواهی‌ها و درخواست‌های نامعقول دشمنان نخواهد داد.

ایران اسلامی تا گزینه‌ روی میزی چون وحدت و انسجام ملی را دارد؛ ذره‌ای از حقوق و اهدافی که حاصل خون‌های هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس و هسته‌ای است، کوتاه نخواهد آمد.

امروز و در سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه‌ای دیگر از یک ملت حماسی در تاریخ حماسه‌های جهان به ثبت می‌رسد.

انتهای پیام/86001/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول