اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه:

اراذل و اوباش دهدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری چهار تن از افراد مخل نظم و امنیت در دهدشت خبر داد.

اراذل و اوباش دهدشت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سرهنگ جهان دیماز صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در دهدشت خبر داد.

وی ادامه داد: طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و امنیت محله محور با هدف افزایش احساس امنیت و ضریب امنیتی محله‌ها در سطح یکی از محلات این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به اینکه طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی با بسیج امکانات و نیروها در حوزه استحفاظی کلانتری 12 به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا ضمن پاکسازی نقاط آلوده تعداد چهار نفر از اراذل و اوباش که با چاقو و قمه برای ماموران و مردم قدرت‌نمایی می‌کردند، با اقتدار کامل پلیس دستگیر شدند.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردم با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از ادامه اجرای این طرح خبر داد و تاکید کرد: طرح برخورد با هنجارشکنان همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد و مردم نیز در صورت اطلاع از هرگونه جرم و آسیبی در محله خود مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز اقدام شود.

دیماز با اشاره به استمرار این طرح عنوان کرد: پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم را داشته و با رفتار نامتعارف خود موجب ایجاد خلل در نظم و امنیت عمومی جامعه می‌شوند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دیماز بدون اشاره به مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات تاکید کرد: پلیس با قاطعیت در جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم عملیات پاکسازی مناطق آلوده به جرم را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/82016/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول