اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه محصولات غذایی و پوشاک در بندر کنگان

فرماندار کنگان از راه‌اندازی نمایشگاه محصولات غذایی و پوشاک در بندر کنگان خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه محصولات غذایی و پوشاک در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار مهم و ارزنده‌ای است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری امری لازم به شمار می‌رود.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمند و مهمی برای بهبود وضعیت گردشگری انجام شده و به ویژه با احداث اماکن اقامتی و کیفیت‌بخشی به این اماکن شاهد بهبود وضعیت هستیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان بهره می‌بریم و امیدواریم تا قبل از آغاز تعطیلات به بخش مهمی از اهداف برسیم.

تبرکی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود سال گذشته افزون بر 700 هزار مسافر وارد این شهرستان شدند که میانگین اقامت آنها بیش از دو روز بوده است.

وی یادآور شد: امسال مدارس و کلاس‌های درس برای اقامت مهمانان در ایام نوروز پیش‌بینی شده و حدود 118 کلاس درس در قالب 20 مدرسه به این مهم اختصاص داده شده است.

فرماندار کنگان از راه‌اندازی نمایشگاه محصولات غذایی و پوشاک در بندر کنگان خبر داد و افزود: امسال علاوه بر راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه عرضه محصولات غذایی و پوشاک نیز در برخی نقاط شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی از معرفی فرهنگ بومی شهرستان کنگان در ایام نوروز خبر داد و گفت: در کنار برنامه‌های پیش بینی شده، معرفی فرهنگ دینی مردم منطقه نیز از برنامه‌های مهم ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان است.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول