اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی:

منابع طبیعی نارسایی‌های خود را قبول کند

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی گفت: اگرچه منابع طبیعی از ثروت‌های کشور است ولی باید برخی از نارسایی‌های خود را قبول کند.

منابع طبیعی نارسایی‌های خود را قبول کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدکاظم علوی بعد از ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران خراسان جنوبی اظهار داشت: این نخستین جلسه‌ای است که با حضور دهیاران و شوراها برگزار شده است.

وی با بیان این‌که در این جلسه روستاهای بالای 500 نفر دعوت شده‌اند، تصریح کرد: اگر قرار بود 770 دهیار و 770 شورا دعوت می‌شدند جلسه شلوغ می‌شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که بسیاری از مشکلات باید با کمک مردم حل شود، اذعان داشت: یکی از راه‌حل‌های پیشرفت کشور مشارکت مردم است.

علوی تعداد بخش‌های استان را 25 بخش دانست و ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی بخشی از مردم بوده و باید شرایطی فراهم کنند تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی با بیان این‌که امروز با پدیده حاشیه‌نشینی در شهرها مواجه هستیم، متذکر شد: افراد ساکن در حاشیه شهرها برای تامین نیازهای خود با مشکل مواجه هستند.

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که در روستاها نارسایی‌های زیادی داریم، افزود: باید تلاش کنیم تا این نارسایی‌ها مرحله به مرحله پایان یابد.

علوی منابع طبیعی را از ثروت‌های کشور دانست و یادآور شد: منابع طبیعی باید برخی از نارسایی‌های خود را قبول کند.

وی با بیان این‌که در روز 15 اسفندماه جاری 15 نهال به هر دهیاری روستا از طرف منابع طبیعی برای کاشت داده می‌شود، خاطرنشان کرد: باید به توسعه فضای سبز در روستاها نیز توجه شود.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول