اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

تشدید نظارت بر بازار نوشهر در آستانه شب عید

فرماندار نوشهر گفت: طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار شب عید از اول اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

تشدید نظارت بر بازار نوشهر در آستانه شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی امشب در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف از اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار شب عید در نوشهر خبر داد.

قمی با اشاره به در پیش بودن نوروز 93 گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سودجویی‌ و با هدف کنترل قیمت‌ها در شب عید و روزهای پایانی سال، نظارت دقیق بازار را در این ایام به صورت ویژه تشدید شده است.

فرماندار نوشهر افزود: در روزهای پایانی سال 92 و با توجه به فرارسیدن سال جدید و همچنین توریستی بودن منطقه با افزایش تقاضا برای برخی کالاها و خدمات مواجه هستیم که زمینه سودجویی فرصت‌طلبان را فراهم می‌‌کند.

وی از برخورد با متخلفان افزایش قیمت‌ها در بازار خبر داد و افزود: با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی بر بازار دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان در محل برخورد می‌کنند.

فرماندار نوشهر  تاکید کرد: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار شب عید از اول اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان آنکه برخورد جدی با متخلفان در سطح شهرستان نیز با قوت ادامه دارد خاطرنشان کرد: این مهم در راستای تأمین آسایش و رضایت‌مندی مردم صورت می‌پذیرد و در این بین هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی بازرسان نظارت بر بازار قابل پذیرش نیست.

این مسئول  یادآور شد: برای مقابله با سوء استفاده احتمالی برخی دلالان از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و عید نوروز از 15 اسفند تا 25 فروردین 92 تعداد بازرسی‌ها از بازارهای شهر و مراکز خدمات‌رسان افزایش می‌یابد.

قمی‌اویلی افزود: بخش خدماتی، شرکت‌های مسافربری واحدهای اقامتی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، خدمات تعمیرگاهی واحدهای صنفی از جمله مواردی است که در این طرح به طور ویژه بازرسی و نظارت می‌شوند.

فرماندار نوشهر از برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با هدف کاهش قیمت تمام شده اقلام پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و مواد پروتئینی و گوشتی برای عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان و به‌منظور حمایت از مصرف کنندگان، غرفه‌های نمایشگاه بهاره به متقاضیان به‌صورت رایگان واگذار شده است.

وی ادامه داد: کالاهایی که در نمایشگاه بهاره امسال عرضه می‌شود با تخفیف حدود 20 درصد و برای مواد خوراکی تخفیف کمتری در قیمت‌های مندرج اعمال شده است.

قمی با اشاره به حضور میلیونی مسافران نوروزی در شهرستان نوشهر گفت: به منظور رفاه مسافران و بومی‌نشینان، فعالیت مراکز در بخش کالایی به‌ویژه کالاهای اساسی ایام عید از جمله لبنیات، گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، میوه همچنین بخش خدماتی شامل حمل و نقل درون و برون‌شهری، اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی، اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها و واحدهای خبازی به‌صورت کشیک‌های نوروزی انجام می‌گیرد و به‌طور ویژه نیز فعالیت این بخش‌ها تحت نظارت هستند.

انتهای پیام/86019/غ40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول