اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور کتابخانه‌های شهرستان بوکان خبر داد

وجود 30 هزار نسخه کتاب در کتابخانه مرکزی بوکان

مدیر امور کتابخانه‌های شهرستان بوکان گفت: کتابخانه مرکزی بوکان دارای 30 هزار نسخه کتاب است.

وجود 30 هزار نسخه کتاب در کتابخانه مرکزی بوکان

خالد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان بوکان دارای دو کتابخانه نهادی و سه کتابخانه مشارکتی است.

وی با بیان اینکه اولین کتابخانه بوکان از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرده، خاطرنشان کرد: فعال‌ترین کتابخانه بوکان، کتابخانه نهادی مرکزی بوکان بوده که یک هزار و 800 نفر عضو و کتابخانه استاد حقیقی یک هزار و 800 نفر عضو دارد.

مدیر امور کتابخانه‌های شهرستان بوکان با اعلام تعداد منابع و کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های نهادی بوکان، یادآور شد: تعداد منابع موجود در کتابخانه مرکزی بوکان 30 هزار نسخه است.

مدیر امور کتابخانه‌های شهرستان بوکان با اشاره به اینکه بیشترین اعضای کتابخانه‌های بوکان را دانش‌آموزان مقاطع مختلف تشکیل داده‌اند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون به طور میانگین حدود 2 هزار و 100 جلد کتاب از کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی بوکان امانت داده شده است.

یوسفی با اشاره به اهدای 100 جلد کتاب به کتابخانه‌های بوکان در طول امسال، ادامه داد: تعداد کتاب اهدا شده به کتابخانه‌های بوکان در حد مطلوبی نیست.

یوسفی، قصه‌گویی، پخش فیلم و کارتون‌های آموزشی، برگزاری مسابقات نقاشی و کتاب‌خوانی را از خدمات ارائه شده در بخش کودکان کتابخانه‌های بوکان عنوان کرد و افزود: با تدارک و ارائه چنین خدماتی به کودکان، تلاش کرده‌ایم تا ضمن افزایش زمینه‌های جذب کودکان به کتابخانه‌ها، فضایی شاد و مهیج برای آنان در کنار کتاب به وجود آوریم.

انتهای پیام/61007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول