اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

رسانه‌ها در پی ایجاد وحدت در جامعه باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه گفت: رسانه‌ها به‌عنوان چشم بینای جامعه در پی ایجاد وحدت در جامعه باشند.

رسانه‌ها در پی ایجاد وحدت در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی عصر امروز در آیین اختتامیه و سپاس از برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

حاتمی با بیان اینکه رسانه‌ها با بیان واقعیت‌ها فضای جامعه را روشن می‌کنند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و پویایی در جامعه و ارائه الگوهای مناسب در جامعه از نقش‌های اصلی رسانه‌ها به‌شمار می‌رود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه، رسانه‌ها به‌عنوان چشم بینای جامعه به‌دنبال ایجاد وحدت در جامعه باشند.

در این جشنواره دومین نشان لیاقت سرای روزنامه‌نگاران ایران به رحیم معینی‌کرمانشاهی مدیر هفته‌نامه سلحشوران غرب در سال 1338 و از شعرای برجسته اعطا شد و سومین نشان لیاقت سرای روزنامه‌نگاران ایران به محمدتقی خسروی مدیر هفته‌نامه نیرو و درستی در سال 1321 داده شد.

محمدباقر احمدی رئیس اسبق خبرگزاری ایرنای کرمانشاه و محمدحسین شیریان مولف اثر تاریخ مطبوعات استان کرمانشاه نیز در این مراسم مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول