اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

طرح‌های پژوهشی غیرکاربردی مصوب نمی‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح‌های پژوهشی باید محتوای پژوهشی و توسعه فرآیندها را به‌دنبال داشته باشند و از مصوب کردن طرح‌های غیرکاربردی ممانعت می‌شود.

طرح‌های پژوهشی غیرکاربردی مصوب نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی در جلسه کارگروه پژوهش، فن‌آوری و تحول اداری استان کرمانشاه با تاکید بر تحول نظام اداری استان از متولیان نظام اداری دستگاه‌های اجرایی خواست در زمینه شکوفایی و تبدیل به احسن ایده‌های ساختار اداری با تلاش و کوشش بیشتر وارد عمل شوند.

حاتمی توجه به سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه را از مولفه‌های اصلی توسعه اجتماعی برشمرد و افزود: بدون شک جامعه‌ای بالنده و شکوفا خواهد شد که بیشترین فرصت‌ها را در اختیار کارآفرینان و پژوهش‌گران قرار دهد.

وی تصریح کرد: اصلاح فرآیند توسعه اداری هر جامعه‌ای با تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های صحیح محقق خواهد شد و تصمیم‌هایی که در جامعه اداری استان اتخاذ می‌شود باید مستند و استدلال عقلی و توسعه‌ای داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه توسعه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فن‌آوری را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان با این استراتژی که توسعه استان در گرو ادبیات مشترک و حس تعامل و هم‌فکری میسر خواهد شد، قدم بردارند.

وی ارائه طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی توسعه‌محور را از دستگاه‌های اجرایی خواستار شد و تصریح کرد: طرح‌های پژوهشی باید محتوای پژوهشی و توسعه فرآیندها را به‌دنبال داشته باشند و از مصوب کردن طرح‌های غیرکاربردی ممانعت می‌شود.

در این نشست طرح توسعه اتوماسیون اداری و نحوه تعامل و ارتباطات الکترونیکی برخی از ادارات استان با استانداری کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2700/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول