اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلپایگان:

سرانه فضای سبز هر گلپایگانی 21 متر مربع است

شهردار گلپایگان گفت: سرانه فضای سبز هر گلپایگانی 21 متر مربع است و در آینده نزدیک به 25 متر مربع افزایش پیدا می‌کند.

سرانه فضای سبز هر گلپایگانی 21 متر مربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمود بخشی ظهر امروز در آیین روز درخت‌کاری که به صورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی شهید محمدعلی ربیعی رباط پیرعلی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه انسان‌ها با دست خودشان طبیعت را نابود می‌کنند و سبب ایجاد آلودگی محیط زیست و منابع طبیعی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه طبیعت، منابع طبیعی و محیط زیست امانت‌های خدا در نزد انسان‌ها هستند که به نسل‌های آینده منتقل می‌شود، اضافه کرد: وظیفه ما این است که در حفظ این منابع تلاش کنیم و در توسعه فضای سبز گام‌های جدی‌تری برداریم.

شهردار گلپایگان با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز هر گلپایگانی 21 متر مربع است و این سرانه در آینده نزدیک به 25 متر مربع افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: به منظور افزایش فضای سبز در شهر گلپایگان در سال آینده 10 هکتار از اراضی شهرستان به فضای سبز اختصاص پیدا می‌کند و به دنبال این موضوع گلپایگانی سبز‌تر و زیبا‌تر از گذشته دست پیدا می‌کنیم.

احمدرضا گلپایگانی، سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان و عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان نیز در ادامه این مراسم تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان اهتمام ویژه‌ای در توسعه فضای سبز و مسائل زیست محیطی دارند.

وی با بیان اینکه تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده 10 هزار اصله نهال غیر‌مثمر در گلپایگان کشت می‌شود، تصریح کرد: به مناسبت هفته درخت‌کاری و آخرین پنج‌شنبه آخر سال نیز تعدادی نهال بین شهروندان گلپایگانی به صورت رایگان توزیع می‌شود.

به گزارش فارس در این آیین نمادین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و مسئولان شهرستانی در آموزشگاه‌های ادیب و شهید محمد‌علی ربیعی برگزار شد، تعدادی نهال به نام مقدس شهدای شهرستان گلپایگان غرس شد.

انتهای پیام/63014/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول