اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه اجرایی شود

استاندار کرمانشاه گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصوبات خوبی به‌همراه داشته که درصد کمی از آن اجرا شده که باید با کمک نمایندگان و مسئولان سایر مصوبات نیز اجرایی شود.

مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی امشب در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: استانداران پیشین در بدترین شرایط کشور توانسته‌اند استان کرمانشاه را با این استعداد و امکانات به ما بسپارند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه موقعیت ممتازی در غرب کشور دارد، ادامه داد: این استان دارای امکانات و استعدادهای بالقوه فراوانی است.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه بخش زیادی از استعدادهای کرمانشاه به‌دلیل شرایط جنگ بالفعل نشده، گفت: آثار جنگ تا مدت‌ها در این دیار باقی و موجب کم شدن سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: دولت با تلاش مضاعف و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید به کمک مردم بیاید تا شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه در مسیر ترانزیتی قرار گرفته و موقعیت مرزی خوبی دارد، افزود: مرز خسروی به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

رضایی‌بابادی خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصوبات خوبی به‌همراه داشته که درصد کمی از آن اجرا شده است که باید با کمک نمایندگان و مسئولان سایر مصوبات نیز اجرایی شود.

وی سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به این استان را پر خیر و برکت توصیف کرد و ابراز داشت: این سفر موجب دلگرمی مردم این منطقه شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید از موقعیت سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه نهایت استفاده را ببریم تا توسعه استان رقم بخورد.

دبیر مجمع استانداران کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: مدیران بازوان توانمند استاندار هستند و اگر هر فردی در جای خود به‌درستی کار کند، رونق استان رقم خواهد خورد.

حسین طاهر ادامه داد: مدیران استانی باید جهادی کار کنند تا پیشرفت در امور حاصل شود و با تکیه بر شعار ما می‌توانیم مشکلات مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری مجمع استانداران، گفت: تشکیل کمیته‌های استانی استانداران ادوار برای انتقال تجربیات گذشته و ارائه راه‌کارها مفید است و طی 6 ماه گذشته، 11 کمیته تشکیل شده است.

گفتنی است، در این مراسم بهروز همتی، جعفر همتی، محمدحسین مقیمی، صحراییان و ترک‌نژاد از استانداران پیشین کرمانشاه، استانداران کرمانشاهی و فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

انتهای پیام/2700/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول