اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

آمادگی کشتی‌گیران آزادکار مازندرانی در جام جهانی آمریکا

دبیر هیئت کشتی مازندران از آمادگی خوب کشتی‌گیران آزادکار این استان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 آمریکا خبر داد.

آمادگی کشتی‌گیران آزادکار مازندرانی در جام جهانی آمریکا

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2014 آمریکا که در روزهای 24 و 25 اسفند در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به حضور 14 کشتی گیر در این مسابقات گفت: از این تعداد ملی پوش هشت کشتی گیر از مازندران هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مهران رضازاده در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور و سید احمد محمدی در وزن 61 کیلوگرم، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم، رضا یزدانی و حامد طالبی زرین‌کمر در وزن 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 آمریکا هستند.

نوری‌زاده با اشاره به  برگزاری این مسابقات در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای، ابراز داشت: در این پیکارها  تیم ملی کشتی آزاد ایران در گروه دوم با تیم‌های آمریکا، هند، ارمنستان و ترکیه هم‌گروه است.

وی از حضور مربی مازندرانی در این مسابقات خبر داد و افزود: حسین نقیبی از مربیان سازنده مازندرانی در این رقابت‌ها در کادرفنی تیم ملی حضور دارد.

نوری‌زاده در پایان متذکر شد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2014 آمریکا فردا راهی لس‌آنجلس می‌شود.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول