اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین:

چشمه‌های آبگرم فرصتی برای توسعه گردشگری قزوین است

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین از چشمه‌های آبگرم این استان به عنوان فرصتی برای توسعه گردشگری یاد کرد.

چشمه‌های آبگرم فرصتی برای توسعه گردشگری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه این استان که در محل مرکز اسناد امید شهر قزوین به منظور اطلاع‌رسانی اقدامات نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین در نوروز 93 برگزار شد، اظهار کرد: باید در زمینه گردشگری نوآوری داشته باشیم و گردشگری اقتصادی را راه‌اندازی کنیم تا به موفقیت برسیم که در این زمینه چشمه‌های آبگرم نظیر یله گنبد و شهر آبگرم و نمونه‌های اینچنینی می‌تواند از عوامل دستیابی به موفقیت باشد.

وی بیان کرد: موقعیت مکانی و قرارگیری قزوین در کنار پایتخت هم نوعی فرصت و هم تهدید است و به همین دلیل جذب گردشگر و ماندگاری آن در استان بسیار کار دشواری است.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین ادامه داد: از کوچکترین رده استان یعنی دهیاران تا بالاترین آنها که استاندار است، عزم جدی برای توسعه گردشگری در قزوین دارند و بر اساس برنامه‌های تعیین شده در این راستا گام بر می‌دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: به همین منظور سه سرمایه‌گذار آماده همکاری برای اجرای طرح‌های گردشگری در این مناطق است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: بخش زیادی از گردشگران قزوین مسافران گذری هستند و جذب آنها به سمت استان برای ماندگاری، معمولاً فقط در صورتی رخ می‌دهد که از قبل برای آن برنامه‌ریزی شده باشد؛ زیرا مسافری که با سرعت بالا در اتوبان به سمت تهران و کرج در حرکت است به یکباره مسیر خود را به سمت قزوین تغییر نمی‌دهد.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین خاطرنشان کرد: داشتن ورودی‌های مناسب از عوامل تأثیرگذار در جذب گردشگر است و از آنجا که ورودی‌های استان مناسب نیست، ساماندهی شش ورودی شهر قزوین از نظر زیبایی، چشم‌نوازی و دیگر مؤلفه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول