اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

ایران لیاقت قهرمانی جام جهانی 2014 کشتی آزاد را دارد

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان لیاقت قهرمانی در جام جهانی 2014 آمریکا را دارد.

ایران لیاقت قهرمانی جام جهانی 2014 کشتی آزاد را دارد

علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در رقابت‌های جام جهانی 2014 آمریکا کشتی‌گیران کشورمان در سه دیدار قبلی خود نمایش عالی مقابل حریفان داشتند که در نهایت با سه پیروزی کشتی‌گیران همراه بود.

وی با اشاره به درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی ابراز داشت: مسعود اسماعیل‌پور و سید احمد محمدی در وزن 61 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی در موفقیت تیم ملی نقش به سزایی داشتند.

رئیس هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: کشتی‌گیران آزادکار کشورمان در ترکیب تیم ملی سه پیروزی مقابل تیم‌های ارمنستان، ترکیه و آمریکا به دست آوردند که فکر می‌کنم پیروزی مقابل آمریکا آن هم در خانه حریف برای دوستداران به کشتی جذاب‌تر بود.

ثمربخش، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در این مسابقات خوب ارزیابی کرد و  گفت: کشتی‌گیران کشورمان در دیدار مقابل هند نباید کشتی‌گیران حریف را ضعیف بشمارند و کشتی‌های همیشگی خودشان را روی تشک انجام دهند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران در این رقابت‌ها نشان دادند که فقط قهرمانی می‌خواهند، تصریح کرد: هندی‌ها در چند سال اخیر در کشتی سرمایه‌گذاری خوبی کردند و در این مسابقات نیز کشتی‌گیرانشان مقابل حریفان خوب ظاهر شدند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان با اشاره به اینکه ایران و روسیه از شانس زیادی در مسابقه نهایی و فینال برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان می‌تواند در فینال نیز پیروز میدان باشد تا قهرمان جام جهانی آمریکا شود.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2014 به میزبانی آمریکا در شهر لس‌آنجلس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول