اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد خدمات سفر خوزستان خبر داد

توزیع 100 هزار نقشه و برورشور بین مهمانان نوروزی خوزستان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان از توزیع 100 هزار نسخه نقشه و بروشور بین مهمانان نوروزی استان خوزستان خبر داد و گفت: امسال در بخش نقشه و بروشور در خوزستان شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم.

توزیع 100 هزار نقشه و برورشور بین مهمانان نوروزی خوزستان

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: توزیع نقشه و بروشور در راهنمایی و معرفی سایت‌‌های تاریخی در هر استانی تاثیر مستقیم دارد و در سال‌جاری در خوزستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری در این بخش از بخش خصوصی استفاده شد، گفت: در سال‌جاری تلاش شده است تا از توانمندی بخش خصوصی در خوزستان استفاده شود و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده‌ایم.

حیدری با اشاره به توزیع بخشی از این بروشورها بین مردم افزود: تاکنون 100 هزار نسخه از بروشورهای چاپ شده بین گردشگران خوزستان توزیع شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان تاکید کرد: توزیع بروشورها و نقشه‌های گردشگران در مبادی ورودی استان خوزستان و شهرهای تاریخی در حال انجام است و مشکلی از نظر تعداد بروشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع بروشورهای چاپ شده وجود ندارد، افزود: اصلی‌ترین بخش در نشر بروشور نظارت بر توزیع مناسب است و به این دلیل تلاش می‌کنیم تا بروشورهای چاپ شده به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به صورت مناسب توزیع شوند.

حیدری افزود: توزیع مناسب اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز برعهده پایگاه‌های برپا شده هلال احمر در مبادی ورودی شهرهاست و در این زمینه از این فعالان و تلاشگران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/72006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول