اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازهم بازی تشریفاتی با نماینده قطر

غمنامه تراکتور در آسیا / تراکتور بنیه سفر آسیایی را نداشت

تیم تراکتورسازی در آخرین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا میزبان تیم لخویای قطر است.

غمنامه تراکتور در آسیا / تراکتور بنیه سفر آسیایی را نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دور ششم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم لخویای قطر است.

در این گروه تیم‌های العین امارات و الاتحاد عربستان صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی و بازی تراکتورسازی با لخویا جنبه تشریفاتی داشته و هیچ تاثیری در تیم صعود کننده این گروه ندارد.

تیم تراکتورسازی با 5 امتیاز و لخویا با 4 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم گروه بوده و این بازی تنها از لحاظ حیثیتی و قرار گرفتن در رتبه سوم گروه ارزش دارد.

بازی دو تیم ساعت 20 روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم در دوحه با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

کارنامه تراکتورسازی در این فصل

تیم تراکتورسازی در دومین تجربه آسیایی خود گام نخست را محکم برداشته و با وجود اخراج علی کریمی، توانست با گل کریم انصاری‌فرد مقابل تیم الاتحاد عربستان به برتری دست یابد. تراکتورسازی در بازی دوم خود در قطر برابر لخویا به تساوی بدون گل رضایت داد. شاگردان تونی اولیویرا در بازی سوم خود در امارات با نتیجه 3 بر 1 نتیجه را به تیم العین امارات واگذار کردند.

تراکتورسازی در بازی اول دور برگشت برابر العین نیمه اول بسیار طوفانی ظاهر شده و با برتری یک گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم میزبان از مهاجمان خطرناک العین غافل ماند تا العین دو بر یک پیش افتد با این وجود فرشاد احمدزاده با یک گل تماشایی خود بازی را مساوی کرد.

تراکتورسازی در بازی پنجم خود در عربستان با نتیجه دو بر صفر مغلوب الاتحاد شد تا شانس صعود به مرحله بعدی را از دست دهد.

کارنامه لخویا در این فصل

تیم لخویا با شکست دو بر یک برابر العین امارات کار خود را آغاز کرد. این تیم در دومین بازی خود برابر تراکتورسازی در خانه خود متوقف شد و در بازی سوم برابر الاتحاد عربستان به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

لخویا در دور برگشت متحمل دو شکست شده تا در انتهای گروه قرار گیرد. این تیم ابتدا سه بر یک از الاتحاد شکست خورده و در بازی بعدی خود با نتیجه عجیب پنج بر صفر برابر العین امارات مغلوب شد.

تراکتورسازی و بازیکنان غایب

تیم تراکتورسازی در چند بازی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با بازیکن محروم و مصدوم مواجه بود. این تیم در بازی رفت خود برابر لخویا علی کریمی را به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی قبلی به همراه نداشت. در بازی سوم تراکتورسازی مقابل العین محمد نصرتی به دلیل اخراج در بازی قبلی، حامد لک به دلیل دوکارته بودن و فرشید طالبی به سبب مصدومیت غایب بودند. شاگردان تونی اولیویرا در بازی پنجم خود برابر الاتحاد عربستان نیز مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده را به دلیل دو اخطاره بودن به همراه نداشتند.

و بالاخره تراکتورسازی در آخرین بازی خود برابر لخویا در تبریز نمی‌تواند از حامد لک و کریم انصاری‌فرد به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و از میلاد فخرالدینی به دلیل اخراج در بازی قبلی استفاده کند. همچنین محمد ابراهیمی نیز از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شده است.

تکرار تاریخ برای تراکتورسازی تبریز

تیم تراکتورسازی تبریز سال گذشته در آخرین بازی گروهی خود میزبان تیم الجیش قطر بود. این بازی نیز برای تراکتورسازی جنبه تشریفاتی داشت و این تیم پیش از این بازی حذف شده بود.

یک سال بعد و دقیقا در بازی با نماینده دیگر کشور قطر تراکتورسازی باز هم هیچ امیدی برای صعود نداشته و از باشگاه‌های آسیا حذف شده است.

===============

گزارش: فرهاد فرهادپور

===============

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول