اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی طی هفته سلامت

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته سلامت خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی طی هفته سلامت

محمدجواد نظری‌پویا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در میدان قائم به طرف تپه استخر در روز چهارم اردیبهشت اظهار داشت: با شعار هفته سلامت به عنوان (یک عمر سلامتی با خودمراقبتی) افزایش دانش، مهارت و توانمندی حفظ سلامت افراد و خانواده‌ها در برنامه‌های هفته سلامت مورد توجه است.

وی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی از مضرات مصرف خودسرانه دارو به افراد افزود: بیماری‌های غیرواگیر چون دیابت و فشار خون ارتباط زیادی با خودمراقبتی دارند که باید به آن توجه شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان تصریح کرد: توجه به چند نکته به عنوان ارکان خودمراقبتی و حفظ سلامتی باید مورد توجه عموم افراد باشد که می‌توان آن را در بحث تغذیه، پیاده‌روی، تحرک و اهمیت به ورزش خلاصه کرد.

وی با اشاره به علل و عوامل بیماری دیابت عنوان کرد: چاقی از مهمترین علل دیابت است که توجه به ورزش و فرهنگ‌سازی در اهمیت به آن می‌تواند مانع از ابتلای افراد به این بیماری شود.

نظری‌پویا در پایان خواستار توجه همه ادارات و سازمان‌ها به مقوله ورزش شد و افزود: با روش صحیح زندگی می‌توان در مقابل بسیاری از بیماری‌ها ایمن بود.

انتهای پیام/89026/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول