اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب سوادکوه:

تفکیک پسماند خانگی بخش زیراب ساماندهی می‌شود

بخشدار زیراب سوادکوه با تاکید بر لزوم جمع‌آوری منظم زباله‌ها، گفت: تفکیک پسماند خانگی از مبدا در بخش زیراب ساماندهی می‌شود.

تفکیک پسماند خانگی بخش زیراب ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت الله سمیعی بعد از ظهر امروز در بازدید از روستاهای دهستان سرخ کلا بخش زیراب با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات مختلف روستاهای این بخش، اظهار داشت: اطلاعات مختلف جمع‌آوری شده در حوزه‌های رفاهی، خدماتی، اجتماعی و مخابراتی بوده است.

بخشدار زیراب سوادکوه از پیگیری این بخشداری برای تفکیک و جمع‌آوری از مبدا زباله‌های خانگی بخش زیراب سوادکوه خبر داد و افزود: 15 درصد روستاهای بخش زیراب اقدام به تفکیک پسماند خانگی از مبدا اقدام می‌کنند و با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد تا شرکت تعاونی دهیاران اقدام به ساماندهی جمع‌آوری پسماند خانگی و فرهنگ‌سازی مناسب آن کند.

وی به جمع‌آوری منظم زباله‌ها در بیش از نیمی از روستاهای دهستان سرخ‌کلا و کسلیان بخش زیراب اشاره و خاطرنشان کرد: تعمیم جمع‌آوری منظم زباله‌ها به همه روستاهای بخش زیراب و اجرایی شدن تفکیک زباله از مبدا در دستور کار بخشداری زیراب قرار دارد.

سمیعی با بیان اینکه مکان تخلیه زباله‌های روستاهای بخش زیراب به صورت سنتی و غیربهداشتی انجام می‌شود، تصریح کرد: دهیاران و شوراها با همکاری مردم برای تخلیه بهداشتی و مکانیزه زباله‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و بخشداری مدیریت و نظارت لازم در این زمینه دارد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول