اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد

ضرورت تشکیل کارگروه کنترل مدیریت پسماند در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل کارگروه کنترل مدیریت پسماند در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

ضرورت تشکیل کارگروه کنترل مدیریت پسماند در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استان ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد، اظهار کرد: با وجود منابع فراوان در استان می‌توان به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها استفاده کافی و وافی را برد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی از قابلیت‌های مهم استان را گردشگری عنوان کرد و گفت: وجب به وجب خاک استان ظرفیت بی‌نظیری در بخش گردشگری و حتی کشاورزی دارد که باید مسئولان و متولیان اجرایی در این حوزه وارد شوند و از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.

زارعی با تاکید بر اینکه متولیان گردشگری می‌توانند به نحو مطلوب از ظرفیت‌های گردشگری استان در جذب گردشگر و توریست استفاده کنند، گفت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و خدادادی توان جذب گردشگران زیادی از جای جای ایران و حتی خارج از استان را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر در بخش گردشگری و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: متولیان اجرایی در حوزه‌ها و بخش‌های مختص خود وارد شوند و نسبت به پالایش ظرفیت‌ها و استعدادهای استان تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اشاره‌ای به مدیریت سبز و وضعیت پسماند و زباله‌ها در کهگیلویه و بویراحمد داشت و گفت: در خصوص تبدیل پسماندها هنوز اقدامی مبنی بر ساماندهی و دفع آنها صورت نگرفته است.

زارعی با بیان اینکه در مدیریت سبز بر تحقق اهداف توسعه با نهادینه کردن در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تاکید شده است، گفت: تمامی نهادها و دستگاه‌ها و کسانی که دستی بر آتش دارند باید در راستای تحقق این امر در استان با عزمی ملی و مدیریت جهادی وارد کار شوند.

وی تعامل و هم‌افزایی مدیران کهگیلویه و بویراحمدی را در توسعه و پیشرفت استان مناسب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود با همتی مضاعف و تعامل همه‌ جانبه در تحقق اهداف و توسعه استان و رفع مشکلات استان گام‌های موثری برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز اقدام قابل قبولی برای دفع زباله‌ها در استان صورت نگرفته است، گفت: تشکیل کارگروه برای کنترل مدیریت پسماند مهم و ضروری است.

انتهای پیام/82011/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول