اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 41 داوطلب

7 عضو سازمان نظام مهندسی اردبیل انتخاب شدند

با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل هفت منتخب این انتخابات مشخص شدند.

7 عضو سازمان نظام مهندسی اردبیل انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل عصر امروز با اعلام نتایج انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور این انتخابات روز گذشته برگزار شد تا بیش از 980 عضو سازمان در این انتخابات که در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، به شایستگی با هم رقابت کنند.

شهرام محمدی تصریح کرد: ما شاهد مشارکت بالای مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی عضو این سازمان در انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی بودیم که خود این حضور نشان می‌دهد که نظام مهندسی از پویایی و حرکت رو به جلو خاص برخوردار است.

وی با بیان اینکه از بین شرکت‌کنندگان میر علی سید معصومی، شهرام محمدی، هادی ذبیحی، حیدر ارمغان، عادل پورجعفر، نوبخت اژدری و محمدرضا دروگری به عنوان اعضای اصلی و غلامحسین رحمانی و شهامت هدایت نیز به عنوان اعضای علی‌البدل در ترکیب شورای استانی سازمان نظام مهندسی و کشاورزی برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اضافه کرد: ‌در این دوره از انتخابات 41 داوطلب ثبت‌نام کرده بودند که در همان مرحله اول آرا به حد نصاب رسیده و برای اولین بار انتخابات شورای استانی نظام مهندسی و کشاورزی تکلیفش در همان مرحله اول مشخص شد.

محمدی در ادامه بیان کرد: اعضای جدید سعی و تلاش می‌کنند تا رضایتمندی که از عملکرد این سازمان در چهار سال گذشته کسب شده به نحوی شایسته ادامه دهند تا وضعیتی فراهم آید که این سازمان بتواند قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهد.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول